Vargarnas Pakt
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Vargarnas Pakt
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in

 

 man är beroende av travian om

Gå ner 
+2
nishis våldsmän
lenjo56
6 posters
FörfattareMeddelande
lenjo56
Admin
lenjo56


Antal inlägg : 478
Registreringsdatum : 08-04-14
Ålder : 52
Ort : Henån

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-05, 01:14

..det första du tänker på när du vaknar är hur det har gått för din by.

...det sista du tänker på när du går och lägger dig är din by.
(Faktum är att du tänker på din by fler gånger per dag än din pojkvän/man/flickvän/fru/dina barn...)

...du står och tittar ut över din trädgård och funderar vart du kan uppgradera ditt nästa vetefält.

...du börjar fundera på om du ska plundra grannes kylskåp.

...du börjar fundera på om du ska skaffa fler barn så att du får mer trupper.

...du skickar iväg din pojkvän/man/flickvän/fru till affären och först gör en tidsplan på hur många timmar det kan ta.

...du innan dess skickar honom/henne för att scouta hur mycket varor affären har.

...du pratar mer med dina alliansvänner än med dina "vanliga" vänner.

...du på allvar undersöker möjligheten att öppna en ambassad på din tomt.

...du erbjuder din värsta ovän IAP.

...du pratar med din ickespelande och ointresserade pojkvän/man/flickvän/fru om din taktik inför ditt nästa anfall av en by.

...du börjar överväga om du nödvändigtvis måste sova alls på nätterna.

...du börjar bygga katapulter i din trädgård

...du skriver under andra brev med ditt travian namn

...du avbryter sängaktiviteterna och säger "Ledsen älskling, jag ska bara skicka iväg mina trupper på en raid"

...din fru/flickvän bestämmer sig för att skicka ett PM till dig för att få tag i dig, annars hade risken varit stor att du inte svarat/märkt henne.

...du får panik så fort någon kommer på besök som du inte känner, och du försöker göma alla dinna tillhörigheter.

...du börjar ha stora fester hemma för att öka kulturpoängen

...du tar ledigt från jobbet för att du är i krig eller på väg in i ett.



Har postat denna på vårt gamla forum om jag inte kommer i håg fel
Till överst på sidan Gå ner
nishis våldsmän




Antal inlägg : 159
Registreringsdatum : 08-05-23

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-05, 10:59

...du funderar på att skaffa hus med stor trädgård för att du inte får bygga stall i hyresrätten
Till överst på sidan Gå ner
donut




Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-05-25

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-05, 16:38

HAHA.. jag måste vara beroende..

mitt internet har vatt lite halv krasligt nu efter ovädret satt o va helt orolig över om nått hade hänt mina byar XD
Till överst på sidan Gå ner
Borrestad




Antal inlägg : 72
Registreringsdatum : 08-07-10

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-05, 20:23

fan jag e beroende. vaknade mitt i natten o kollade in mina byar. haha nörd ja e
Till överst på sidan Gå ner
lenjo56
Admin
lenjo56


Antal inlägg : 478
Registreringsdatum : 08-04-14
Ålder : 52
Ort : Henån

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-06, 03:43

Haha vi är nog alla smått travian galna
Till överst på sidan Gå ner
nishis våldsmän




Antal inlägg : 159
Registreringsdatum : 08-05-23

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-06, 10:27

Beroende e bara förnamnet. Hade en attack från en rankad 5a på s3 i natt, jättenervös eftersom min by e liten å d har kommit kattas emellanåt. Nu e ja istället på jättebra humör eftersom d visade sig vara en fejk!!! lol!
Till överst på sidan Gå ner
donut




Antal inlägg : 175
Registreringsdatum : 08-05-25

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-06, 13:39

alla som är med i en topp allians som denna kan man nog säga är beroende....
Till överst på sidan Gå ner
sixxxpack

sixxxpack


Antal inlägg : 289
Registreringsdatum : 08-06-10
Ålder : 39
Ort : Uppsala

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-07, 21:12

jobbigt för mig som har travian som helgbarn... men e sjukt sugen på att skaffa mobilt bredband bara för å kunna kolla till även på vardagarna Razz
Till överst på sidan Gå ner
lenjo56
Admin
lenjo56


Antal inlägg : 478
Registreringsdatum : 08-04-14
Ålder : 52
Ort : Henån

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-07, 21:59

Ja skaffar du mobilt endast för att ha koll på Travian är du svårt beroende!!!! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sine Metu

Sine Metu


Antal inlägg : 225
Registreringsdatum : 08-07-08

man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime2008-08-07, 23:22

Jag har funderat på att skaffa iPhone enbart för det xD men är dess värre för snål lol!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





man är beroende av travian om Empty
InläggRubrik: Sv: man är beroende av travian om   man är beroende av travian om I_icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
man är beroende av travian om
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Vargarnas Pakt :: Livet Utanför :: Fritt Forum-
Hoppa till: